Vakances

Ja esat talantīgs, ambiciozs, kreatīvs, kā arī darbu mūsu kompānijā redzat kā iespēju savai profesionālajai izaugsmei, sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli uz e – pastu info@tenachem.com  – ar prieku to izskatīsim!

Darba piedāvājumi

Turpinot attīstīt ražošanas darba organizāciju, aicinām pievienoties mūsu kolektīvam

JAUNO PRODUKTU RAŽOŠANAS OPERATORU

PRASĪBAS

  • Vispārējā, vidējā speciālā, vai arodizglītība.
  • Spēja precīzi izpildīt uzdotos darba uzdevumus.
  • Spēja un vēlme mācīties.
  • Labas valsts valodas zināšanas.

TIKS UZSKATĪTAS KĀ PRIEKŠROCĪBAS

  • Ķīmiskās produkcijas ražošanas operatora vai ķīmisko procesu tehniķa izglītība.
  • Iepriekšēja darba pieredze darbā ar iekārtām ķīmijas vai citā ražošanas uzņēmumā.
  • Autoiekrāvēja vadītāja apliecība.

PIENĀKUMI

  • Nodrošināt nepārtrauktu produktu ražošanas ciklu, saskaņā ar tehnoloģiskajiem žurnāliem un tehnologu norādījumiem.
  • Ievērot noteiktās darba aizsardzības prasības darbam ķimiskā vidē.
  • Veikt ražošanas telpas un/vai darba vietas sagatavošanu veicamajam darbam.
  • Veikt ražošanas telpas un/vai darba vietas, darba iekārtu mazgāšanu/tīrīšanu, darbu beidzot.
  • Veikt gatavā produkta paraugu iegūšanu, kvalitātes noteikšanai.
  • Saskaņā ar tehnologu norādījumiem, veikt nepieciešamās gatavā produkta korekcijas kvalitātes nodrošināšanai.

MĒS PIEDĀVĀJAM

  • Pastāvīgu darbu ražošanas cehā;
  • Darba pieredzi dinamiskā, starptautiskā vidē;
  • Izaugsmes un attīstības iespējas – atalgojumu, sākot no 1000 EUR mēnesī (brutto) un sociālās garantijas, proporcionāli pieaugot profesionālajām iemaņām, iespējas palielināt arī saņemto atalgojumu par 30 – 50 %;
  • Pirms darba uzsākšanas - praktisku un teorētisku apmācību darbā;
  • Veselības apdrošināšana pēc nostrādāta gada uzņēmumā;
  • Iespēju pilnveidot savas zināšanas un profesionalitāti;
  • Atsaucīgus un profesionālus kolēģus un dažādus kopīgus ārpusdarba pasākumus.

Piesakies vakantajam amatam, nosūtot CV.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar otrās kārtas kandidātiem.

PERSONĀLA SPECIĀLISTU

PRASĪBAS

  • Kvalifikācijai atbilstoša izglītība;
  • Iepriekšējā pieredze personāla speciālista amatā;
  • Prasme orientēties Darba likumā;
  • Ļoti labas latviešu valodas zināšanas, spēja komunicēt un rakstīt krievu un angļu valodās;
  • Labas komunikācijas, sadarbības un organizatoriskās spējas;
  • Pieredze darbā ar datu uzskaites sistēmām, biroja tehniku un mūsdienīgām IT tehnoloģijām;
  • Vēlme nepārtraukti mācīties un pilnveidoties.

PIENĀKUMI

  • Kārtot un uzturēt darbinieku personāla lietas un veikt dažādus administratīvos uzdevumus personāla vadības procesos;
  • Sagatavot un uzturēt ar personālu saistīto dokumentāciju un uzņēmuma aktuālo darbinieku datu bāzi;
  • Piedalīties uzņēmuma vakanču izsludināšanā un atlases procesos;
  • Pēc nepieciešamības nodrošināt nepieciešamo dokumentu sagatavošanu vīzu noformēšanai NVS pilsoņu noformēšanai darbā;
  • Piedalīties uzņēmuma iekšējo pasākumu, apmācību, semināru organizācijā.

MĒS PIEDĀVĀJAM

  • Darba pieredzi dinamiskā, starptautiskā vidē;
  • Atalgojumu 1000 EUR (brutto) mēnesī;
  • Izaugsmes un attīstības iespējas;
  • Visas sociālās garantijas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc nostrādāta gada uzņēmumā;
  • Apmācību iespējas Latvijā un pieredzes apmaiņu citās uzņēmuma SOUDAL pārstāvniecībās Eiropā;
  • Atsaucīgus un profesionālus kolēģus un dažādus kopīgus ārpusdarba pasākumus;
  • Iespēju katru dienu atrasties savā darbavietā Dobelē.

Piesakies vakantajam amatam līdz 2020. gada 30. janvārim, nosūtot CV.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar otrās kārtas kandidātiem.

BIROJA ADMINISTRATORU

PRASĪBAS

  • Kvalifikācijai atbilstoša izglītība;
  • Iepriekšējā pieredze administratīvā darbā vai projektu vadībā;
  • Spēja brīvi komunicēt un rakstīt latviešu, angļu un krievu valodās (citas valodas tiks uzskatītas par priekšrocību);
  • Labas komunikācijas, sadarbības un organizatoriskās spējas;
  • Spēj strādāt intensīvu darbu dinamiskā vidē, noteikt prioritātes, organizēt biroja ikdienas darbu;
  • Pieredze darbā ar datu uzskaites sistēmām, biroja tehniku un mūsdienīgām IT tehnoloģijām;
  • Vēlmi nepārtraukti mācīties un pilnveidoties.

PIENĀKUMI

  • Efektīva biroja ikdienas darba organizēšana un lietvedības procesu nodrošināšana;
  • Ienākošo zvanu koordinācija, korespondences reģistrācijas un aprites organizēšana;
  • Informācijas aprites nodrošināšana starp departamentiem;
  • Ielūgumu un vīzu noformēšanu uzņēmuma darbiniekiem un viesiem;
  • Nodrošināt apmeklētāju, viesu pieņemšanu;
  • Organizēt ar komandējuma braucieniem saistīto biļešu, viesnīcu, autotransportu savlaicīgu pasūtīšanu un reģistrāciju;
  • Piedalīties uzņēmuma iekšējo pasākumu, semināru organizācijā.

MĒS PIEDĀVĀJAM

  • Darba pieredzi dinamiskā, starptautiskā vidē;
  • Atalgojumu 900 EUR (brutto) mēnesī;
  • Izaugsmes un attīstības iespējas;
  • Visas sociālās garantijas;
  • Veselības apdrošināšanu pēc nostrādāta gada uzņēmumā;
  • Apmācību iespējas Latvijā un pieredzes apmaiņu citās uzņēmuma SOUDAL pārstāvniecībās Eiropā;
  • Atsaucīgus un profesionālus kolēģus un dažādus kopīgus ārpusdarba pasākumus;
  • Iespēju katru dienu atrasties savā darba vietā Dobelē.

Piesakies vakantajam amatam līdz 2020. gada 30. janvārim, nosūtot CV.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar otrās kārtas kandidātiem.